Kosmetologia medyczna

Modelowanie ust

Modelowanie, powiększanie i korekta ust kwasem hialuronowym usieciowanym: Sylage M, Revolax

Procedura zabiegowa

Miejsce iniekcji znieczulamy. Wypełniacz ma postać plastycznego żelu i jest wprowadzany do tkanek za pomocą igły lub kaniuli. Użycie kaniuli zmniejsza ryzyko uszkodzenia naczyń lub nerwów. Po wstrzyknięciu kwas zaczyna wiązać wodę i zwiększać swoja objętość. Następuje powiększenie okolicy poddanej zabiegowi.

Dolegliwości pozabiegowe

• przejściowy rumień, opuchlizna, obrzęk, bolesność, świąd, odbarwienia lub wrażliwość w miejscu iniekcji. reakcje te są samoistne ustępują wciągu 7 dni
  • grudki lub zgrubienia zaobserwowane w miejscu iniekcji
  • martwica naskórka, ropień, ziarniniaki oraz reakcje alergiczne mogą pojawić się w wyniku zastosowania preparatów zawierających kwas hialuronowy
  • nadwrażliwość, reakcje alergiczne powstałe w miejscu iniekcji (rumień, obrzęk oraz bolesność w miejscu aplikacji preparatu - osoby wykazujące liczne reakcje alergiczne powinny być wykluczone z zabiegu)
  • krwawiący punkt o wielkości zbliżonej w przekroju igły, który znika po zakończeniu iniekcji, zaczerwienienie wokół miejsca iniekcji, krwiak lub niewielki obrzęk, zazwyczaj ustępujące w ciągu 24 do 48 godzin, ewentualnie w ciągu 7 dniu
  • w trakcie bardzo powierzchownej iniekcji może dojść do zblednięcia skóry, które samoistnie ustępuje
  • w wyjątkowych przypadkach może dojść do pojawienia się niewidocznego, ale wyczuwalnego guzka w skórze - jest on związany z nadmierną korekcja zmarszczek i ustępuje w ciągu kilku miesięcy

Przeciwwskazania bezwzględne

• ostre lub przewlekłe choroby skóry w obszarze zabiegu
  • aktywna infekcja lub zapalenie miejsca iniekcji (np: opryszczka wargowa, trądzik, infekcje grzybicze)
  • alergia na liczne alergeny
  • okres ciąży i karmienia
  • choroby przeziębieniowe, gorączkowe

Przeciwwskazania względne

• osoba poddana immunosupresji
  • dzieci i młodzież poniżej 18 roku życia
  • skłonność do tworzenia bliznowców (keloidów)
  • przyjmowanie niesteroidowych leków przeciwzapalnych
  • choroby tkanki łącznej
  • cienka, atroficzna skóra
  • reakcje nadwrażliwości po poprzednim zastosowaniu wypełniaczy w wywiadzie
  • stosowanie leków obniżających krzepliwość (odstawienie w odpowiednim czasie przed zabiegiem) i/lub zaburzenia krzepnięcia
  • trwająca choroba autoimmunologiczna (decyzja indywidualna, szczególny nadzór)
  • zapalenia ziarniniakowe
  • niedawna dermabrazja, zabieg laserowy lub peeling chemiczny
  • należy zachować ostrożność w przypadku pacjentów z chorobami wywołanymi przez paciorkowce (przy zajęciu serca nie przeprowadza się iniekcji).

Rezerwuj online Cennik